Van Australie naar Azie

Vuurwerk deel1 Australian Day!

Reacties

Reacties

mIm

Tja ik ben maar een domme Dutchy en zit mij nu dus af te vragen.... WHAT THE HELL IS Australian Day... het enige wat ik kan bedenken is dat dat iedereen van die heeeeerlijke chocolaadjes en ijsjes zit te eten H H H! Nee hoor, wat wanneer en hoe en zo, dat is wat ik wil weten!
Kom op met die blog, Kim! ;)

Kim

Tijd te kort voor lange blogs, ik ben alleen al avonden bezig met foto's en filmpje sorteren en uploaden :) Sorry....
Australia Day is een Australische nationale feestdag. Er wordt gevierd dat in 1788 de Eerste Vloot Sydney (Australië) bereikte. Het wordt gevierd op 26 januari en is vergelijkbaar met Koninginnedag in Nederland en Canada Day in Canada. Onder de Aborigines staat deze dag bekend als invasion day.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!