Van Australie naar Azie

Afscheidsfeestje

Lieve allemaal,

Afgelopen zaterdag was dan mijn afscheidsfeestje.

Ik vond het geweldig dat iedereen er was, het was een super feest! Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve woorden, cadeau's en de vele bijdragen die ik zeker goed ga gebruiken!

Dieuwertje

Ik vond het ook heel leuk!!! BOEHoE>... ik zie je dus gewoon echt niet meer een heel jaar lang!!! Ik ga je verschrikkelijk missen!!!!!!
Jammer dat ik niet bij het feestje kon zijn! Hele dikke knuf!

Lidy

Het gaat nu bijna gebeuren!!!!!!!
Ik moet er nog maar even niet aan denken!!!!
Maar tegelijker tijd vind ik het heel dapper, stoer,en ongeloofelijk knap van je.!!Alles zelf geregeld.....wat een onderneming!!!.En dan reizen naar de andere kant van de wereld... Australiê,Aziê.
Je bent Sterk,Krachtig en vol Vertrouwen ga je het Avontuur tegemoet
Lieve schat...Heel veel succes en plezier tijdens jouw grote reis!!!!kus kus Mams.

evie

hallo lieve kim ,ja ik vind het ook super stoer hoor.jammer dat ik je niet meer zie voor die tijd ,maar geniet ervan en schrijf maar leuke verhalen wat je allemaal meemaakt .heel veel sucses en vooral veel plezier liefs van Evie

maria braam

Hoi Kim,

Nog een nachtje slapen en dan maak je de grote oversteek naar het mooie avontuur.
Geniet van alles en ik zal je blijven volgen.
Op Hocus Spocus zullen wij regelmatig het liedje: "Helicopter(vliegtuigje) mag ik met je mee op reis" zingen en dan aan jou denken!
Kim, het ga je goed en ik wens je ongelovelijk veel plezier en succes toe!
groet
Maria