Van Australie naar Azie

Thailand

Ontbijtje in de trein van Bangkok naar Chiang Mai

Reacties

Reacties

Lidy

Hej Kim...Dat ziet er goed uit!! beter dan onze trein was naar het zuiden.
Je moest de groeten hebben van Saman...ik sprak haar op facebook.. kus. Take good care!!

johanna

lieve kim, mooie foto's van lidy van jullie vakantie in thailand gezien. chiang mai zag ik bij het jeugdjournaal!!!! lekker nat allemaal. erg genoten van jouw jaar downunder, geweldig om mee te kijken/lezen. heel veel plezier de komende weken, liefs, en al bijna tot ziens.

Lidy

Hoi Kim..ik vroeg me ineens af...wie heeft die foto gemaakt van jou in je slaapcoupe??

Goeie reis naar Laos!! Dikke knuffel.

kim

@ Lidy, zelfontspanner :)

Lidy

Zo iets had ik al gedacht...nou dan is het heel goed gelukt!!! Je weet je weer te redden in alle omstandigheden:))
Veel fun en succes met je volgende reis!!!
Dikke kus. Mams.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!