Van Australie naar Azie

Melbourne kerst en Great ocean road

Reacties

Reacties

Dieuw

Lekker ding!!!!!

Ik moet me diep schamen! Ik kom veel te weinig op je blog kijken. Bij deze *schaamschaam*!

Maar bikkelKIM! Ik vind het weer zo leuk om alles van je te lezen en zien. Fijn dat je het nog zo leuk hebt in je avontuurlijke leven.

Wij zijn allemaal megaverkouden en Gilles huilt (huilt zelden) heel hees. Bijna sexy. Lunasu praat met een enorme kraakstem. Heel grappig. Vind ze zelf ook en zingt dan al krakend een liedje. Dan hebben we veel lol! Gilles eet ook al beetjes fruit en wortel en bloemkool. Nu weer iets minder, maar wel met een hoop enthousiasme. Zo leuk! Ze is gewoon al over een week 6 maanden!! Het gaat zo snel!

Ik hoop je snel weer te spreken via skype! KUSKUSKUS!!!

Lieve Lidy, Jan, Michel en Floor,
Ik wens jullie ook een heel gezond 2011! Fijn dat het weer beter met je gaar Lidy! Voor jou en ook voor de mensen om je heen. En voor als ik jullie niet meer spreek voor maart; Knuffel Kim helemaal in mekaar namens mij!!!
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!